Reclama la Old Spice sau prostia fara limite a managerilor romani de brand

reclama la Old SpiceAţi văzut reclama la Old Spice? E cea mai ineficientă, enervantă şi prostească reclamă pe care am vazut-o în viaţa mea. Pot să spun că întrece în stupiditate chiar şi reclamele Orange. Evident că reclama la Old Spice se adresează femeilor, cu speranţa că ele vor cumpăra soţului, iubitului sau amantului acest produs sau că măcar, fiind împreună la cumpărături, ea îi va recomanda lui produsul: “ia-l iubi că miroase mişto”,

Din fericire, cea de-a doua variantă cade, întrucât deodorantul Old Spice miroase a căcat. Nu glumesc deloc! Chiar ieri l-am văzut pe raft şi curiozitatea m-a invins. Desigur, nu l-aş fi cumpărat nici dacă mirosea bine, pentru că reclama la Old Spice m-a scos din sărite la modul absolut. După ce l-am testat pe mână, căutam toaleta să mă spal, atât de rău mirosea. Bun şi dacă varianta asta cade, nu mai rămâne decât prima variantă. Adică ea să-l cumpere şi să-l aducă acasă în chip de cadou.

Poate ea fi atât de proastă? Nu riscă prea mult? Pentru că orice mascul care a văzut reclama la Old Spice va sări în sus la primirea unui astfel de cadou. Ahh poate că n-aţi văzut totuşi reclama şi nu ştiţi despre ce vorbesc:

Acum mă întreb şi eu dacă distribuitorul român a văzut reclama la Old Spice. Şi dacă a văzut-o ce a spus? Probabil a tăcut, că doar nu-i faci sugestii producătorului, însă nu înţeleg cum va vinde. Sunt foarte curios să văd graficul vânzărilor Old Spice.

Eu sunt convins că în România nu se va vinde acest produs. E de cea mai proastă calitate şi are publicitate agresivă şi inutilă. Sau poate că da. Voi ce părere aveţi?

[sticky-slider]

Leave a Reply

Your email address will not be published.