Hotel Majestic Mamaia România review

Share Button

majestic_piscinaO voi spune deschis. Hotelul Majestic din Mamaia este unul dintre cele mai bune hoteluri de pe litoralul românesc, dar ca fiecare unitate turistică din România, are şi probleme. Una dintre cele mai neplăcute e faptul că barul din lobby e subînchiriat către un tip grobian, un şmecher de Constanţa, care cumva a pus mâna şi pe piscina hotelului unde face cam ce vrea. Spre exemplu, ne-a alungat de pe canapelele de acolo, pe motiv că nu consumăm nimic de la bar. Sau piţipoanca de la bar care nu mi-a dat “un foc” pe motiv că trebuie să cumpăr brichetă.

Aşadar am avut meniu ALL INCLUSIVE, dar dacă doream să stăm la piscina hotelului, apărea grobianul care ne spunea destul de agresiv să consumăm ceva de la bar sau să ne cărăm de acolo. Este foarte adevărat că nu ne deranja dacă stăteam pe şezlonguri, dar lua foc dacă stăteam pe canapelele de ratan.

Problema asta a apărut şi din cauză că all inclusiv-ul nu era de fapt un all-inclusive, ci doar o pensiune completă. În afară de mese nu exista nimic decât … limonadă. Asta trebuia luată de la un bar, în permanenţă închis şi greu de spus unde putea fi consumată. Barul era închis şi am fost informaţi că nu o putem lua la piscină sau pe plaja, astfel că ar fi putut fi băută în picioare, în faţa barului – dacă acesta era deschis.

Şi masa de seară a fost cu probleme, în sensul că turiştii all inclusive au un spaţiu rezervat numai pentru camera_mamaiaei, bineînţeles cel mai prost din toată grădina şi cu locuri insuficiente, astfel că există riscul să-ţi iei mâncarea pe farfurie şi să te plimbi printre mese cu ea în braţe. Restul locurilor din restaurant erau goale, dar all inclusiv-ul nu avea acces acolo pentru că acele locuri erau rezervate pentru eventualii clienţi “a la cart”.

Şi cum clienţi din afară era mereu după orele 21:00 (când începea spectacolul din grădina superbă a hotelului) n-am avut de ales decât să cerem preschimbarea meniului all inclusive în demipensiune, iar cu banii daţi înapoi de către hotel (sub formă de bonuri valorice) să consumăm a la cart şi să avem astfel acces la locurile bune şi la spectacol.

allinclusive-mamaiaAm avut şi şezlonguri incluse în preţ, dar în limita locurilor disponibile. Ce înseamnă asta? Simplu … Încă de la orele 6:00, acestea se ocupau cu un prosop şi locurile disponibile se duceau la dracu. Câte locuri disponibile erau? Vreo 50 la 150 de oaspeţi. Şi cum plaja destul de îngustă a hotelului era împărţită în două (o parte pentru clienţii all-inclusive şi una cu şezlonguri contra cost) ce puteam face decât să plătim? Am făcut-o din prima până în ultima zi.

În schimb bucătăria Hotelului Majestic străluceşte. Mâncarea de la prânz e absolut senzaţională, oferind în jur de 20 de tipuri de mâncare gătită, 3-4 tipuri de ciorbe şi supe, grătare de orice fel, ba chiar şi un stand cu mâncare chinezească, mexicană sau mediteraneană. Atracţia prânzului e însă un ceaun imens cu diverse preparate tradiţionale delicioase. Niciodată, nicăieri, n-am consumat un meniu atât de variat şi gustos precum la Hotel Majestic din Mamaia. Pe timpul mesei de prânz se deschide şi un bar cu sucuri, bere, tărie şi vin, făcând din dejun cea mai plăcută experienţă de la all inclusive.

Masa de dimineaţă oferită de hotel Majestic nu se remarcă prin nimic deosebit, fiind un “all inclusive” comun, gustos şi generos.

Masa de seară e concepută în aşa fel încât să nu ai ce alege şi să te muţi în zona a la cart.

Camerele sunt frumoase, destul de spaţioase şi foarte curate. Room service-ul a funcţionat ireproşabil, curăţenia fiind de un 10 absolut. Băile sunt curate, spaţioase şi întreţinute corespunzător, iar aerul condiţionat funcţionează.

DSC00555Hotelul Majestic are în fiecare seară program artistic. Un program artistic realizat de ani de zile de aceeaşi divă a scenei româneşti – Anca Ţurcaşiu. Programul atrage, pentru că e un program “optzecist”, cu muzică bună, de suflet şi slagăre care ne-au încântat ani la rând. Invitaţii sunt din vechea gardă şi am avut plăcerea să-i vedem pe scena hotelului Majestic pe Mihai Constantinescu, Mirabela Dauer, Nico, Ovidiu Comornic, Mihai Trăstariu, etc. Despre Anca nu pot spune decât că e mai frumoasă în fiecare an şi că atunci când apare, cu greu mai poţi mânca, întrucât nu-ţi poţi dezlipi privirea de la ea. Firească şi naturală, ea se joacă cu copiii, face concursuri pentru cei mici şi pentru adulţi, cântă şi dansează, interacţionează cu publicul. Dealtfel, spectacolul Ancăi e motivul pentru care indiferent cât ne supără hotelul, revenim aproape an de an. Alături de Anca, pe scenă se produce Mirela, o interpretă de … nu ştiu, întrucât poate cânta orice. Mirela, e drept, e cântăreaţă de … nunţi şi are în spate un taraf cu ţigani de valoare. Acest taraf – Năsturică – abordează de la muzică clasică la muzică populară şi de la caffe-concert la muzica Bucureştilor de odinioară. Nouă ne place atât Mirela cât şi taraful, deşi unii clienţi se plâng de ultima parte a programului când Mirela cântă la mese, iar clientul e obligat să sară cu banul. Până la urmă n-a băgat mâna în buzunarul nimănui, iar plăcerea de a o avea pe Mirela la masă trebuie plătită cumva. Oricum, nimeni nu e obligat să dea, nu?

Concluzie: Hotelul Majestic din Mamaia, poate fi cu greu trecut în rândul hotelurilor ALL Inclusive. Şi nu pentru că nu ne-a plăcut nouă, ci pentru că pur şi simplu nu e. Nu are bar pe plajă, la piscină şi nu are absolut nimic de băut sau de mâncat între mese. Masa de seară e o caricatură, iar clienţii all incusive sunt băgaţi într-un ţarc, pentru ca “domnii” care vin din afară şi plătesc cash să aibă loc. Hotelul Majestic din Mamaia e primul hotel care m-a făcut să mă simt stânjenit cu brăţara ALL INCLUSIVE pe mână.

Dacă abordăm Hotelul Majestic ca şi demipensiune, e aproape perfect, cu excepţia faptului că nu ai acces la spectacolul de seară. Dar cum nu ai nici de la ALL INCLUSIVE, recomand demipensiunea. Măcar nu eşti frustrat că ai plătit şezlonguri şi nu ai, masă de seară şi nu ai, etc…

Camera dublă cu all inclusive costă puţin peste 150 euro/noapte, iar garsonierele şi apartamentele au preţuri ameţitoare. Asta cu rezervare din timp, întrucât la recepţie e doar pentru irinei columbeni (în jur de 1000 lei/noapte cu all inclusive)

Recepţia hotelului e de 5 stele, cu fete frumoase, zâmbitoare şi politicoase. Aveţi o problemă? Nu vă pierdeţi în amănunte, ci cereţi să vorbiţi cu front-office managerul, adică cu Loredana. Inteligentă şi dornică să rezolve problemele, probabil că va găsi o soluţie.

Restaurantul e de 4 stele (eu îl clasific astfel), cu ospătari politicoşi şi profesionişti, unde te poţi simţi foarte bine, dacă nu te deranjează că o porţie de mâncare e în jur de 10 euro. De fapt spectacolul face toţi banii, întrucât fără el ai putea găsi soluţii de a lua masa, mai plăcute, în afara hotelului.

Acum ca o ultimă părere PERSONALĂ, cred că ceea ce nu funcţionează în Hotelul Majestic Mamaia e din cauza conducerii. Spun asta, pentru că fiecare angajat luat în parte, e aproape ireproşabil. Recepţia, ospătarii, artiştii, cameristele, bucătăria, totul e perfect. Mai puţin …. conducerea.